Q/A

 
Fråga: Tillsammans med någon?
Svar: Nej det är jag inte, Kram!
 
Fråga: Hejsan! Ville bara säga att jag älskar din blogg och dina bilder är helt fantastiska! Jag undrar vad för slags kamera/kameror du använder? & hur du redigerar dina bilder? Om du använder någon app på mobilen eller program på datorn osv.
Svar: Hejsan, tack vad glad jag blir(!!). Jag använder mig av en Canon eos 500d och min iphonekamera haha. Jag redigerar mina bilder antingen i picMonkey.com, som jag betalar för eller photoshop. Och när det kommer till mobilbilder så redigerar jag allt i mina appar jag har på mobilen, klicka här för att se vilka. Kramar!!
 
FrågaVart kommer dom ifrån?
Svar: Jag och mina bästa vänners bestfriends-halsband som liknar pizzorskivor kommer från någon hemsida i New york. Minns inte riktigt, men googla på: Best friend pizza necklace, så kommer det fram olika sidor och alternativ. Kramar!
 
FrågaKan du inte berätta om din kamerautrustning, vad du fotar med för kamera och vilka objektiv du har och sådär? Du tar superduper fina bilder! Kram
Svar: Hmm ja vad ska jag berätta. Jag fotograferar med min systemkamera Canon eos 500d och varierar mellan mitt fastzooms objektiv, Canon Lens ef 50mm och mitt största objektiv, Canon zoom lens ef-s 18-200 mm. Har även två till objektiv men dom använder jag inte lika ofta. Sen har jag lite smådetaljer som ett stativ, allt som ingår till en kamera haha och kontrollgrej som gör att jag kan ta bilder genom att trycka på en knapp osv. Tack, jag blir verkligen jätteglad. Kramar!!
 
Fråga: Please Amanda, kan vi inte få lite outfitbilder?? HOPPAS! Kram
Svar: Haha jag är ju lite smådålig på det. Ska försöka bli bättre. Men just nu så prioriterar jag att vara varm istället för "snygg", så är inte precis några wow bilder att komma med. Kraam!
 
FrågaHej vad använder du dig för kamera när du är ute som i vid detta inlägg (ute och äter) ? Tar du med dig din vanliga systemkamera? Hur fraktar du kameran när du är ute? :) kan du inte göra ett sånt inlägg där du visar vad för foto prylar du använder dig utav? :)
Svar: I ett svar längre upp så finner du vilken typ av utrustning jag använder mig av. Sen så tar jag oftast med mig hela systemkameran till restauranger och har den oftast i min kameraväska eller i handen. beror på hur stort objektivet är haha. Kan göra ett inlägg med bilder senare, så kan ni se min utrustning så. Kramar!
 
Hoppas ni fick svaren ni sökte, kram.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide