Appar

 
Hejsan. Fick en kommentar om vilka appar jag använder när det kommer till redigering, och kände eftersom det är fler som har frågat både här, på instagram och på facebook. Så tänkte jag att jag ska vara snäll och skriva ut ett inlägg så alla ni som undrar eller någon gång kommer att undra, vet. Haha här har ni dom: 
 

1. VSCOCAM - Det må nog vara världens bästa app, inte nog med att den är helt gratis så gör den dina bilder sjukt snygga (Enligt mig). Jag tycker alla "instagramare" som använder denna app har så äckligt snygga bilder, haha. Den innerhåller iallafall 10 stycken olika filter, alla så olika varandra och varje effekt gör bilden snygg på sittvis. Nu tänker ni "Bara 10 stycken?", men testa och se. Alltså 5 av 5 toasts. 
 
2. AFTERLIGHT - Detta är en app som jag faktiskt blev lite besviken på i början. Den kostar pengar, men minns tyvärr inte hur mycket. Varför jag blev besviken på den var för att flera bloggare använde den och fick så snygga bilder, men tycker själv inte jag lyckades få så mycket "finare" bilder av den. Föll för "reklamen"? kanske. Dock så har den några "ljuseffekter" (Vi kallar det så) som är riktigt bra. Dom använder jag hela tiden eftersom bilderna blir extra roliga då. Så använderbar är den verkligen. I övrigt så kan man göra allt på denna app, fixa ljuset, ramar, texter, skärpa osv osv. Så den är bra, det är den. 4 av 5 kan jag väl ge den.
 
3. WHITAGRAM - Denna känner säkert många igen. Det är väl slutgrejen i alla mina bilder, kan man väl säga. Eftersom jag gillar att få med hela bilden och inte en del av den (Som instagram gör), så kan man använda denna och den gör att hela bilden blir med samt får en vit bakgrund. Man kan även fixa skärpa, ljus och allt sånt i den. Men jag använder den mest för att hela bilden ska synas. Så 5 av 5 till denna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide