Lever


Kommer fortfarande inte kunna blogga på två veckor till men tänkte slängde in en uppdatering att jag fortfarande lever. Har det underbart här. Vet knappt hur länge jag varit här eller vilken dag det är. Man tar varje dag som den kommer och man mår så otroligt bra. Största problemet man stöter på är "vart åker vi härnäst?". 

Älskar att resa runt, se och upptäcka. Det är fantastiskt. Om det inte vore för pengarna skulle jag göra det här resten av mitt liv. Man träffar ny människor, ser nya saker och lever ett helt nytt liv. Ett liv som är långt ifrån rutiner och Östersund. 

Nu ska jag gå till poolen för lite sol innan frukost. Och om dom andra inte vaknar om 30 minuter, ska jag hoppa på dom. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide