Äntligen hemma, i mammas famn

Slänger in ett inlägg mellan alla Thailandinlägg. Igår kom jag hem igen och det kändes fantastiskt kul. Mamma och jag blev som 5 år när vi såg varandra på flygplatsen och jag kastade mig i hennes famn. Åh vad jag saknat henne och resten av familjen. Kändes så tryggt och skönt att äntligen få vara med mamma igen, hon som tar han om mig. Haha så jag inte behöver tänka eller ta hand om nån alls haha. Hon bjöd mig och Olle på lunch och skjutsade sedan hem oss. Och helt plötsligt var jag helt själv igen, Dino och Lovisa var inte ens hemma. Men snart kom alla hem en efter en och åh vad kul det var. Spenderade tillomed tid med Lovisa och hennes 11 åriga kompisar för det var så skönt att se alla igen haha. När klockan slog 17:00 var den i mitt thailand-huvud 23:00 och jag började bli otroligt trött, jag var redo för sängen. Men mamma höll mig vaken, vi snackade boys och lagade middag haha. Efter middagen så kom Michelle och hämtade mig, vi hämtade upp Nina och drog sedan på dans. Nytt år och nya grejer ska göras = vi ska börja dansa igen. Jag kan ju inte dansa, jag suger men det är så otroligt kul och jag behöver verkligen röra på kroppen mer så det ska vi köra igång med igen. När jag kom hem sen var jag så trött att jag höll på att dö. Efter ett samtal från gbg kröp jag ner i Lovisas säng och somnade.
 
Idag har mamma tagit ledigt för att vara med mig. wooppwopp. Så nu ska vi köra igång med min flytt. För jag flyttar nämligen till Lugnvik nu. Vi hörs när vi hörs, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide