Höstmys



Sista lediga dagen den här veckan och den spenderades med Matilda och Beidan. Efter att jag och Matilda fotograferat för hennes nya header så köpte vi med lunch och for hem till Beidan. Där bjöd Beidan på havreblåbärspaj med bananglass, vilket var gott enligt mig men Beidan tyckte det smakade för nyttigt haha. Efter timmar i köket förflyttade vi oss till tvsoffan. När klockan började närma sig åtta så drog vi på reveljen och åt banan och curry pizza med fanta, vilket var en dröm. Nu är jag hemma i soffan, ser på tv och borde verkligen lägga mig nu så jag kommer upp i bra tid imorgon för att hitta på något innan jobb. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide