Svart/gul

Denna lördag var inte som alla andra lördagar. Inte nog med att jag fick träffa Linnea som jag inte gjort på ett tag så tog hon även med mig, Olle och Martin på fotboll. Det var kallt, mysigt och långtråkigt. Olle höll på att dö men jag som är lättroad skulle faktiskt kunna sitta hela matchen ut. Men det gjorde vi inte. Istället köpte vi med oss gott, väntade på Malin och for hem till Olle och myste till det på hans altan. Pratade in på småtimmarna och när alla andra lät natten vinna och for hem, så satte jag och Olle igång en skräckis. Dock byttes skräckisen ut mot "Bäst i Sverige" och snack. Men sen blev jag dötrött och for hem och somnade gott. Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide