for the moment

Ännu en helg är nu över och vardagen är tillbaka. Dock så har jag mina två lediga dagar denna måndag och tisdag, så känns nästan som min helg kom nu. Så i söndas var vi ett gäng som körde på utgång, åh så värt. Då min bil gick sönder påvägen hem till Johannes så fick Daniel komma och rädda oss i stan. Sen när vi väl var framme i Ås börjde drinklekar, prat och skratt. Efter korgen slutade kvällen med en sleepover hemma hos mig. Mys. Både i måndas och igårkväll så hade jag, Olle och Malin myskvällar. Nu ska jag ta tag i livet. Duscha, åka till stan och hämta min hyrbil, hämta några halloweendräkter och sen göra ett stort beslut ang framtiden. Som jag imorgon ska diskutera med Chefen, taggaaaa haha. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide