Här och där


Kunde inte sova så tänkte: då bloggar jag lite. Idag vaknade jag tidigt för att dra in till stan på ett möte, sedan får jag hem och sov igen. Vid 16:00 for jag och träffa saknade Thyra. Vi åt jordgubbar, mango och drack fanta samtidigt som vi pratade om allt möjligt sen sist. Super kul att träffa henne igen. Vid 18:00 for jag hem till Sanna. Där samlades stora delar av klassen och planerade inför studenten. Efter en stund blev dock jag och Sanna så hungriga att vi beställde hem pizza och fyfan vad gott det var. Efter allt planerande så drog jag hem till Olof. Han hade förberett vindruvor, popcorn och dricka. Så vi såg på långfilm och snackade om allt möjligt. Kom hem ganska nyligen och kan nu inte sova. Fan haha. Aja, ska väl försöka igen. Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide