Italien, Val Gardena

Internet jäklas med mig, så blir enbart mobilbilder i detta inlägg.
Skidor, skidor och ännu mer skidor. Det är vad mitt lov har bestått av. Vid 11-tiden förra lördagen landade vi i Österrike och sedan åkte vi 2 timmar buss in till Italien och Val Gardena. Jag och Lovisa satte oss längst bak och fick sällskap av ett par fulla Norskar som var otroligt pratglada. Väl framme kollade vi läget i staden. Åt Italiens fantastiska pizzor och checkade in på hotellet. Sedan dom resterande 7 dagarna vi var där så: Åkte vi skidor från 09.00 till 16.30, var på afterski, åt 4-rätters middag (Varje dag, dog typ), badade i poolen, läste femti nyanser, spelade pingis, satt i baren. Och skidor, skidor, skidor. Hade toppen väder varje dag föruom en. Var verkligen en superrolig vecka. Saknade dock mina närmsta vänner. Hade dom varit där hade allt varit helt perfekt. Sedan kom vi hem i lördags. Då var jag så beroende av mina friends så jag åkte inte hem utan for direkt hem till Ellenor, där hela gänget var samlat. Vi spelade spel, titta på film och myste. Hoppas ert lov också var toppen, kramar!
 
Hoppas internet blir bättre snart så jag kan ge er bilder från kameran.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tillsammans med någon?

Svar: Svar finner du nu här: http://photoartbyamanda.blogg.se/2015/march/qa.html#comment
Kramar!!
Amanda

2015-03-10 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide