En och annan fest

Hjälp. Jag kan inte logga in, kolla bloggar eller besöka hemsidan blogg.se hemifrån. Allt som har med blogg.se funkar inte hemma hos mig, varför?. Kan inte ens gå in på appen. Men direkt när jag kommer hem till nån annan eller är på skolan så funkar det. Varför? Nån som har en aning?.
 
Iallafall, nu vet ni varför bloggen uppdateras så sällan. Men nu när jag ändå är på skolan och blogg.se funkar så tänkte jag slänga in några blogginlägg. I onsdas när jag fyllde år så blev jag kidnappad av mina bästa vänner och sedan blev det utgång. Sedan i fredas så firade vi Felicia som fyllt år, så då blev det afterskiförfest och sedan afterskifest på oscars. Sedan blev det efterfest innan man kom hem helt slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide