FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!

5 Juni 2015 (igår), tog jag studenten(!!). Det känns så otroligt bra, helt underbart. Min student kunde inte varit bättre. Den började redan klockan 06.30 då jag skulle fara iväg på champagnefrukost med min underbara klass ESEST12. Från att jag steg in i lokalen på frukosten kunde jag inte sluta le. Vädret var på topp, klassen skrattade och det var full närvaro. Under dagen gick vi till sporthallen och sjöng och lyssna på tal. När sista talet var klar, gjorde vi oss redo för att sedan springa ur skolan för sista gången. Den glädje och energi som fanns då går inte att beskriva, så mycket kärlek och lycka. Att sedan åka flak (Något som är det bästa jag någonsin gjort!!) var toppen över i:et. Tack till min underbara släkt som kom till min studentmottagning, tack till min underbara klass som har gjort mina 3 år på gymnasiet till dom bästa och tack till alla som gjorde min student till den bästa. Aaah allt är bara bästa och underbart haha, Jag älskar er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide