Åsele//munkar//Lycksele

Efter 1 timmas sömn inatt klev jag upp 03:00 för att hämta Olof på jobbet. Sedan började vi vår flera timmars körning mot Lycksele. Och jag måste tillägga det, herregud vad fint det är att köra på nätterna när solen är påväg upp. Stannade flera gånger för att fotografera och stötte på flera rävungar, tranor med deras barn och andra djur. Ni ska få kamerabilder när jag kommer hem. Iallafall så blev jag trött efter 3 timmars körning så vi stannade på en badplats och sov. När vi vaknade insåg vi att vi var 500meter från Åsele och då bestämde vi oss för att gå på åselemarknad när vi enda var där. Superkul. Blev frukost där och sedan lite munkar innan vi fortsatte mot Lycksele. Nu är vi framme och har myst med farmor, farfar och PA lite. Hört på historier om när farmor plugga i Tyskland och London, när farfar friade i Berlin och när pappa klottrade som liten och blev påkommen för att han skrev sitt namn under haha. Älskar det här. Nu har vi checkat in på hotellet och ska snart åka på bilbingo, som jag har längtat efter att få åka på det. Har aldrig gjort det i hela mitt liv. Sen efter bingon ska vi på bil-bio. Ni vet som man sitter i bilen och ser på bio ute. Vi träffade nämligen rätt på både väder och vecka här, är nämligen sol och motorvecka. Så finns en hel del saker att göra. Pussar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide