//Tatuering//

Så vi på Estet media i årskurs 3 är ju alltid ledig fredag, varför? Gymnasiearbetet. Så i torsdags (Igår) var det en lugn dag, vi slutade 11.00 och fick sedan åka hem (Alltså helg för oss). Igår efter skolan var jag med Ellenor och Olle. Gjorde egentligen inget speciellt förutom att ha jävligt kul tillsammans, som alltid. Hemma hos Olle hittade vi vattentatueringar och bestämde oss för att lura mänskligheten lite (Något vi inte trodde vi skulle lyckas med men funkade lite). Så några personer gick på att jag tatuerat in en äcklig fisk på sidan av magen, jag hatar fiskar.  Var kul, dock så går den nu inte bort. Så den får sitta där i några dagar haha. Idag är det fredag(!!!), vilket betyder helg för er andra (Redan fått helg, torsdag) och idag ska jag äntligen träffa Malin och Linnea. Skööönt. Hej då.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide