Let spring begin

Igår: For hem till Andreas och hade en skojig kväll. Såg det nya avsnittet av pretty little liars, som vi börjat se tillsammans. Kul att ha någon att bolla allt som händer med haha. Sedan satte vi igång paranormal activity och jag dampade på. Sa precis varje liten rörelse som hände osv haha. Sedan spenderade jag natten där efter några "snälla, snälla, snälla" haha. Anderas börja 07:00 så jag låg ensam kvar och drog mig tills skolan började. Var en skön skoldag. Lunchade sedan med Malin, Olle, Felicia, Michelle och Sandra på Samuraj. Var riktigt mysigt och kort därefter slutade skoldagen. Just nu sitter jag framför tvn och äter gottigott medans jag njuter av att jag äntligen har fått helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide