Aj aj aj aj, jag kommer dö


Okej, bilden säger emot texten jag nu ska skriva. Men den togs i början av jobbveckan. Mår så sjukt dåligt. Har magkramper från helvetet och det går inte bort. Fick det efter halva dagen på jobbet och fyfan vilken mardröm dom sista timmarna var. Fick klistra på ett leende och försöka gå rakt i 3 fucking timma. Så van att bara få åka hem från skolan (anledning: med kraftiga magsmärtor kan du inte fokusera eller prestera. Det enda du gör är att tänka "jag kommer dö" Lösning: sova och ta massa smärtstillande ) när magkramper/smärtor kommer att jag var så nära att säga till chefen "jag håller på att dö, jag måste hem!!". Men det gjorde jag inte. När jag kom hem blev jag undersökt av doktor-pappa och han sa: "du får inte stressa eller äta stekt mat nu!".. Bra att man jobbar med just dom två sakerna. Kommer dö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide