Hajen

Idag ställde jag klockan på 10:00 och 10:45 hämtade jag upp Olle, sen for vi till Grytan. Där befann sig Malin, Sandra och Sandras häst Hajen som vi skulle rida på. Var en aning nervös och rädd, så kan ju säga att jag nojja en aning innan jag väl satte mig på hästen. Var en morgon fylld med massa skratt och bus. Sedan for vi på Sibylla och åt, för min del blev det frukost. Därefter åkte jag på arbetsintervju, tog en lunch på tages med Olle och Malin, tog en timme senare en fika på Waynes med dom. Sedan for vi och handla, hämtade upp Sandra och lagade middag hemma hos mig. Skjutsa nyss hem Olle, så nu ska jag snart lägga mig. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide