Teneriffa 2014

 
Jag är så himla glad för alla dessa chanser och möjligheter jag får när det kommer till att resa. Det är ju bland det bästa som finns att göra så jag lägger ju för det mesta alla mina pengar på resor och liknande. I år har jag själv åkte två gånger utomlands, först Turkiet, Bodrum med mina närmsta vänner och sedan Mallorca, Santa Ponsa med mina favvisar. Vilket har varit två stora äventyr på detta år. Och det bästa med det hela är att det inte är slut än. Pappa avslöjade nyligen att jag ska få följa med till Teneriffa, playa de las Americas, vecka 44. Vilket ska bli helt otroligt kul(!!). Har varit där en gång tidigare och då fick jag uppleva otroligt häftiga vågor, delfiner, havssköldpaddor och en orm runt mig. Samt så fick man se många bruna och snygga surfare (<33), vilket är ett stort plus plus plus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide