Surf-school ATSA

Bland det roligaste jag varit med om. Herregud var kul det var att få lära sig surfa. Från början fick vi lära oss lite trips och trix, sedan fortsatte vi resten av lektionen i havet. Jag tyckte det gick mycket bättre än förväntat. Trodde knappt att jag skulle ta mig upp på brädan men jag lyckades göra det flera gånger. Sedan drog läraren ut mig längre ut och helvete vad det gör ont i armarna efter att man har paddlat på som fan. Både när man ska paddla ut och med vågen. Verkligen något jag rekommenderar alla att göra innan ni dör. För det här är verkligen något jag ska fortsätta med. Hädanefter ska jag åka utomlands där surfandet är en stor del av landet haha.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide