Jamtli Julmarknad för UF-företagare

Idag har vi på Public Icon UF och massa andra uf-företag stått på jamtli julmarknad(för uf-företagare). Det var kallt men kul, lite små tråkigt att det var så lite folk. Men men för att göra allt lite roligare så tog jag en fika med Jonathan innan vi ens hade börjat, sedan gick vi runt och kolla på alla företagen, shoppade lite lemonad och ljus och sist men inte minst - Vi åkte karusell. Sedan en halvtimme innan vi skulle stänga var jag tvungen att åka på jobbet, så blev Frasses i 5 timmar. Och nu är jag äntligen hemma, helt slut!! 
 
Som ni ser har jag hittat min älskade batteriladdare nu, så här ska det fotograferas. (Fler bilder kan komma från marknaden) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide