Vilken söndag

Idag började min och Ellenors dag med att jag och Ellenor for och kastade och pantade flaskor och
brukar på Maxi. Alltid lika kul att kasta ner flaskorna jättehårt så dom går sönder, haha (Bara jag alltså?).
Sedan fortsatte vi in på Maxi och shoppade för pengarna som vi fick samt Ellenors pengar haha. 
Ellenor plockade på varorna och jag snurrade dom. Vilket teamwork!!
Sedan for vi och fikade i Ås (Minns inte om vi faktiskt gjorde det före eller efter vi handlade, men men haha).
Sedan for vi hem till Ellenors andra place och satt i solen, snacka osv. Dock började det regna..
Då blev det fika pause och Ellenor skapade den godaste mellismackan någonsin!!
Sedan insåg Ellenor att vi skulle ha jordgubbar också, så vi for till Brunflo. Dock så fanns det inga
jordgubbar där. Ellenor: "Ingen får veta att vi vart här, piiin. Asså shiiit brunflo liksom" (Skämtosido).
Så vi for vidare till lillänge men inga jordgubbar där heller. Men så kom vi till "nya" Kvantum och
BOOMBAMM vi hittade våra jordgubbar. För endas 20 kr tillomed (Reklam, jajamen!!!).
Ellenor var lyckligare än någonsin.
Sedan for vi tillbaka till Marieby, kollade läget vid vattnet i väntan på att Olle skulle sluta jobba. 
Sedan hämtade vi honom och åkte än en gång hem till Ellenors andra place.
Där lagade vi superduper god mat. Svampen var helt underbar. 
Lagomt till efterrätten kom Felicia också. 
Helt sjukt vad ont i magen man kan få av förmycket jordgubbar. (Åt mer än på bilden) och ligger nu i 
soffan hemma med ond mage haha. 
 
Så såg min fin fina dag ut. Trotts att jag vaknade upp klockan 08.00 och skjutsade in Johannes och Linnea 
till jobbet så överlevde jag en hel dag utan att däcka. Var dock trött som fan ända fram till klockan 17.00 typ.
Såå nu ligger jag i soffan och ska snart däcka framför en serie tillsammans med mamma och pappa. Kram. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide