Vem vill gå i 2:an nu?

Efter en studenmottagning i Boda så följde jag med min kära student in till stan. Mötte upp Nina i stan och sedan for vi till frösön för förfest med ett mysigt gäng. Sedan bestod kvällen av flera äventyr. Sjöng och dansade vid rådhuset, grattade studenter vid österäng och lekte runt lite här och där. Kvällen slutade 04.00 efter en kebab haha, sedan for vi hemåt igen. 

Nu ska jag upp och packa min väska. Vid 16.00 åker jag till Stockholm idag (Själv, livrädd för att flyga) och ska fixa mitt pass. Sedan imorgon åker jag hem igen, haha. Och på måndag så åker jag och mina underbara vänner till Turkiet, underbart!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide