Midsommaren 2014

Tillsammans med detta härliga gäng firande jag midsommar
Ett härligt gäng glada tjejer
Själv fixade man till den perfekta midsommar-drinken, blev toppen(!!).
Ellenor-festfixarn och hennes bröst som inte fick vara med
Mätta och belåtna brudar som väntade på sång och dans
Mitt glas lol
Lyckliga och glada
Matilda Melon och hennes fina krans som satt perfekt runt hennes huvud
En snabb bild innan all sång och dans började, eller skrik och dans ska man väl säga?
Olle som trycker sig så fint in i bilden
Gofisen Linnea<33
Veroncia maggio kördes på hög volym och vi skrek med
Haha för alla vuxna som nu tänker "Men herregud" så driver Olle i detta läge
Go och glad, varje dag. Filip och Jag.
 
Här är bara några av alla tusen bilder som jag råkade ta under midsommarn hos Ellenor. Hade verkligen en super mysig midsommar med ett perfekt gäng. Började med att vi grillade och halvfrös ute vid grillen. Sedan satte sig alla till bords. Mat och dryck kom ner i magen och sång/skrik till veronica maggio och andra härliga sommarlåtar kördes igång. Efter dans och mys på en toalette så sprang jag och Johannes ut och plockade blommor. 7 blommor och sedan las under kudden. Dock drömde jag inte om någon speciell person alls den natten, utan tusen tals personer som lekte tagen såå lär väl dö ensam haha. Tack till alla som gjorde min midsommar. Kyss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide