Martiniglas & ugn/spis

I ett av mina nya par favorit skor körde jag, mamma och Lovisa till stan idag för lite ärenden till mitt lilla hus. Med oss hem fick vi en liten ugn med två spisplattor på som nu står fint ute i huset. Sen köpte jag 6 stycken martiniglas och 12 stycken vanliga glas dit in. Ska verkligen göra det super mysigt där inne. Har även turen att få hjälp av världens bästa Johannes också. Trotts att det nu bara är jag som flyttar in där.. 
 
Efter en standag där jag även fick med mig ett par shorts hem så åkte jag till jobbet. Var något trött och hade huvuddvärk så det var väl usch men det gick riktigt bra ändå. Sandra var där en stund innan hon slutade för dagen och jag och Linnea fortsatte. Vi lyckades även skapa värsta "proffsschemat" som vi hoppas att chefen gillar haha. Var en skojjigt dag och imorgon är jag och Linnea tillbaka igen på frasses. Jobb hela veckan för min del. Ledig helgen så ska se om jag åker till sundsvall då eller om det blir en Malin helg, wiiiho. 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt skorna?😊

Svar: Dom är köpa i Turkiet tyvärr. kramar!
Amanda

2014-06-24 @ 01:20:51
Postat av: Anonym

HEJ! Kan du inte lägga in lite bilder på hur det ser ut i ditt lilla hus? Såklart efter du har fixat allt och det är klart, men även nu innan allt blivit klart?? :)

Svar: Ja men det kan jag verkligen göra. Tar kort imorgon så får ni se hur det ser ut! Kram
Amanda

2014-06-24 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide