Jävla mage

Idag vaknade jag vid 08.00 med extrema magsmärtor. Vilket var det värsta som kunde hända denna morgon eftersom jag hade planerat att sova ut. Hade tillomed stängt av mobilen så ingen skulle kunna störa. Så det var
ju bara rent ut sagt förjävligt. Efter en timmes försök att somna trotts smärtorna så fick jag springa in till huset.
Ni vet, grina lite och få hjälp av mamma haha. Hon gav mig alvedon och sedan la jag mig på någonslags
stötmadrass vi har hemma som ska lidra smärta (Så sjukt svårt att förklara, men bara låtsas som ni fattar
så blir detta bra). Sedan däckade jag efter en timme pga att magen gjorde så ont. Sov ända fram till
klockan halv 2. Klev upp, tog en ny alvedon och sedan åt jag innan jag for till jobbet haha. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide