Vinterland

Igår kväll/natt såg jag på film med Anderas. Han for hem sent så blev en sen kväll, men det är ju lov. Idag klev jag upp vid halv 12 tiden, satte igång Victorias secret och gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag till stan och träffa viktor. Vi gick runt i stan och kollade inredning till hans nya lägenhet, fikade på Waynes och fortsatte sedan till jysk där vi hittade en superfin soffa. Sedan for vi hem till han igen och monterade ihop soffan och drack svartvinbärssaft och pratade innan jag for och hämta Jonathan. Nu ska jag göra mig i ordning, ikväll ska jag åka till pause och fika tillsammans med Ellenor. Senare ska jag möta upp A. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide