Uf-företag & festligheter

Hej från mig och mina såriga läppar

Hur mår ni? Jag kände mig lite sjuk igår så gjorde inget annat än att ligga i sängen och hosta sönder. Så tyckte det inte var någon mening att blogga. Idag mår jag bättre. Men känner att jag måste göra något annars dör jag i sängen. Idag ska jag jobba lite med uf-företaget (Därför inget smink mer än lite mascara och tjorvigt hår haha), vi ska först på skolan och hämta lite grejer, sedan åker vi och inreder lokalen på kärnan. Ni har väl inte glömt fotograferingen vi ska ha på lördag (imorgon?). Ni måste komma dit och fotograferas. Det är helt gratis, enda som kostar är att få bilderna. Men ni får självklart ett exempel hem för att se om ni vill köpa dom eller ej. Det är på kärnan i Östersund, i lokalen bredvid Kicks. Komsi komsi. 
 
Lite senare idag far jag hem till Malin och förbereder mig för en skojjig kväll, ska nämligen fira Malin.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

vacker!

2014-12-07 @ 12:22:29
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide