Sup jobb hej då






Helgen har varit toppen eller nätterna har varit toppen och dagarna en kamp. Men fan vad kul jag haft, speciellt fredagen då jag firande Malin. Lördagen var sådär, tvingade ante vara med mig pga att krogen sög haha. Sen blev det en sleepover hos Malin. Idag kämpade jag mig upp för jobb och jag hade faktiskt kul, jag och chefen stod och skratta åt allt då vi hade slut på det mesta på frasses. Nu hänger jag med Johannes. Vi har handlat och hämtar min jacka, sådär slaveri/utnyttja/bitch grejer haha (Johannes ord). Alltid lika kul att vara med mig. Nu ska jag se film, så adjö kära ni. 
Btw var på kärnan med uf-företaget i fredas. Och det gick sämst, men jag hade kul ändå. Tack för att ni kom... Sug min röv!! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide