MALINO ARTON ÅR

1996-02-12, ja så sent valde Malins päron att trycka ut henne haha. Men bättre sent än aldrig. Idag, inte just detta klockslag men idag fyller min Malino 18 år. Och såklart ska man skriva ut en liten novell varje gång någon speciell fyller år, så det tänker jag såklart göra nu. Första gången jag träffade dig sa jag "Jaha jag trodde du var 97:a" och första gången du såg mig tänkte du "Vem fan är hon?" (När jag stod bredvid min ex) haha, en trevlig början? Ja den bästa må jag säga. För sedan första gången vi träffades har det alltid varit vi. Genom vått och torrt har vi alltid funnits där för varandra. Genom krossade hjärtan och tårar som aldrig slutat rinna har vi hjälpt och skyddat varandra från "smärta" och jag tror töntigt nog att en hel del personer har märkt det idag. Du är min bästa vän och jag älskar dig. Jag vill tacka dig för alla underbara äventyr och underbara minnen vi har tillsammans. Från första fikat, till första valborgsfyllan, till bästiströjorna, till båtturarna, till chipsstunderna, till sundsvallstrippen, till övernattningarna, till yran, till bråvalla, till stockholm, till michaela&dasha, till mallis, till fyllor, till myskvällar, till skratt, till tårar, till pussar&kramar, TILL ALLT. För du är en stor del av mig, du är min andra halva. Och ingen kan ta den ifrån dig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dom fina orden. Du vet att jag ÄLSKAR dig min absolut bästavän. Du är bäst!
/M

2014-12-02 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide