Bra start på jullovet





Vilken start på lovet!!

Onsdag: För mig börja den i onsdas när jag, Malin och Nina körde en förfest hemma hos Malin innan vi gick till Noi och firade Didrik som äntligen fyllt 18 år. Träffade på massa härligt folk, var verkligen en toppen kväll. Och slutade med efterfest hos Felix. Dagen efter tog jag och Malin en kebabdejt och for sedan hem till mig för spa-night. Sen skulle Malin på partay så jag drog till Andreas och gjorde chokladpudding(han gjorde inte jag haha..) och såg på film. Så nu har jag äntligen sett Annabell!!

Kom hem sent

Torsdag: Försov mig till tandläkaren men snäll som dom är så fick jag komma in ändå. Efter det drog jag till Johannes, lagade mat och pratade om livet. Sen blev det spel och Youtube-klipp tills jag drog. Sedan blev det en ny dejt, denna gång med Linnea på pause. Vi satt där i flera timmar och fixade Malins födelsedagspresent och skrattade. Ellenor, Beidan, Lina och Matilda kom också förbi en sväng och myste med oss. Kvällen slutade vid 04:30, jag, Malin och Linnea hade åkt runt hela stan minst 20 gånger. Varit på donken och ätit. Myst vid frösötornet, skrämt Linnea, spillt ost i bilen, Skrattat som aldrig förr osv. 

Kom sent hen, igen

Lördag: Jobbade till 18:00. Skjutsade hem Didrik och sedan for jag själv hem och hämtade mina grejer. For och hämta Linnea och därefter åka vi till Rödön och Malin. Stannade där en stund innan vi sedan åkte till stan och började förfesta. Blev Noi denna kväll och Noi är enligt mig helt underbar, bästa krogen faktiskt. Man lär känna så mkt nytt folk och det känns aldrig stelt eller tråkigt där. Alla är så framåt och trevliga. Haha, hade en toppen kväll och man träffa på flera saknade ansikten. Sedan blev det efterfest hos Felix.

Söndag: Jobbade och åkte sen hem och dog. Seriöst. Pratade med Johannes med somnade under telefonsamtalet nån gång. Sedan vaknade jag 02:30 i soffan, gick och la mig och vaknade nu. Idag ska jag fixa min trasiga tandställning som gör min mun förlamad och sen ska jag julhandlar med Nina. Mysss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide