Blicka tillbaka

Ikväll har jag blickat tillbaka i gamla foton. Alla utomlandsresor, alla fester, alla myskvällar, alla vänner som kommit och gått, första kärleken och allt därimellan. Har alltid trott att om jag någongång tänker blicka tillbaka kommer jag bli sårad, så valde själv för ca två år sedan att packa ner alla minna hårddiskar, gamla bilder, minnen och liknande. Allt för att radera det förflutna och bara blicka framåt. Idag, ca 2 år senare tog jag fram alla bilder och har inte släppt en enda tår, utan bara suttit och kollat igenom mina bilder med ett leende. Gick tillomed så långt att jag började skratta och inte kunde sluta. Åh vill bara ha er alla här med mig, så vi kunde se bilderna tillsammans. Det är helt otroligt vilka underbara minnen, upplevelser och människor jag har haft/träffat hittills i mitt liv. Och alla ni som funnits i mitt liv eller finns just nu i mitt liv, tack så jättemycket. Ni har fått mig att skratta och att le, det är jag så otroligt tacksam för. Ni är människor jag aldrig kommer glömma. Tack!!!
 
Även fast jag idag inte känner dig, så är du värd det bästa.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide