All i want for christmas

Ursäkt för dålig kvalite på bilderna, snabb tog dom när ljuset var halvkasst. 
 
Igår gick jag ju i skolan mellan 09:30 till 10:50, så en väldigt kort dag. Stannade dock lite extra eftersom vi hade möte med ett annat uf-företag, så ett nytt sammarbeta blir det till nästa vecka. Super kul. Efter skolan spenderade jag tid med malin, vi tog en lång fika på pause innan vi började shoppa lite. Jag hade inte tanken på att shoppa något alls men fann både det ena och det andra. Så två tröjor, en ny sminkväska, en mascara och ett nagellack följde med mig hem. Resten av kvällen hostade jag sönder, såg på the vampire diaries och åt chips. Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide