Innan jag dör

Så, jag är en person med väldigt stora drömmar här i livet och har en "innan jag dör" - lista.
Och kom nu på varför inte dela med mig av några punkter jag har på den.Tro det eller ej,
men jag SKA uppleva mer än hälften av min lista hur orealistisk och dyr den än kan låta. 
 
 
- Lära mig surfa (7-10 dagar surfskola vid Seven Mile Beach & Byron Bay kanske?)
 
- Åka till London, besöka Frida när hon är nyinflyttad
och gå på skräckmuseum. 
 
- Gå seglar skola, lära mig segla. 
 
- Lära mig dyka med dykutrustning (Alltså inte dyka från kanten)
och sedan åka utomlands till något fränt ställe och göra det. 
Kanske barriärrevet?
 
- Vara med och uppleva när sköldpaddor födds och
ska ut i vattnet. Samt bada med stora havsköldpaddor.
Och simma med delfiner. 
 
 - Uppleva 0-gravidition
 
- Luffa Australien-Nya Zeeland. Hur fränt skulle det inte vara. 
Om jag aldrig skulle få med mig någon vän på resan så vet
jag att min mamma skulle lätt vara på haha. 
 
- Åka på safari och fotografera och se vilda djur. 
 
- Besöka Grand Canyon. Samma som över, fotografera. 
 
- Äta färskplockad kokosnöt. En som jag själv är med och plockar.
 
- Bada i blålagunen i Reykjavik, Islands huvudstad. 
(Dock lockar inte landet så mycket utan bara badet)
 
- Rida på en kamel i öknen, liksom hur coolt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså ååååååh vad jag beundrar dig, du är min förebild Amanda!

Svar: Aww, kärlek till dig<3333
Amanda

2014-08-06 @ 18:34:40
Postat av: Frida

Du är såå välkommen!! Drar om två veckor……. GAAAH

Svar: Jag vill så gärna åka direkt!!! Ska tjata på päronen ;)LYCKA TILL!!
Amanda

2014-09-08 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide