Counting stars

Mössa - h&m//T-shirt - Hollister//Byxor - Carlings//Jacka - Nelly

Började senare idag, hade lektioner där snapchat var en stor del av dom. Inte bra Amanda, men jag fick allt gjort som behövdes. Direkt när skolan sluta hämtade mamma mig, nu ligger jag hemma och skriver på en uppsatts. När pappa kommer hem ska jag faktiskt på en jobb"intervju" skulle jag väl kunna kalla det, jag hoppas verkligen på det bästa. iiih vill verkligen ha jobb. Jag älskar att jobb, så himla kul (!!). iih så nu längtar jag tills pappa kommer hem, åh så spännande. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart sökte du jobb? :-)

Svar: Jadu, det kanske du får se i framtiden ;)
Amanda

2013-09-05 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide