Tips på Inspiration:

Tänkte bjuda er på vart jag finner min inspiration och kärlek till kläder osv.
 
Tumblrs:
Jag är antagligen inte den ända som är helt såld på denna sida, kan sitta i timmar och bara reblogga allt snyggt och vackert. Där är väl den största insperationen och kan inte riktigt tipsa några tumblrs som är underbara, men kan tipsa min hehe, för jag rebloggar allt jag älskar. Min tumblr - Amandablqvi.tumblr.com. In och kolla, ni är mer än välkommen!
 
 
Instagrams: 
Ja, jag följer en hel del personer som enligt mig ger bra insperation. Följer en massa personer, ni ska bara se haha. Tips: Johannaelin (Hon som är med i idol nudå), Uniquenicci, Emilydidonato1, Ceciliahh och Ellenspngberg är några av alla jag följer som är toppen toppen haha. 
 
 
 
Bloggar:
Rätt så självklart, bloggar som lägger upp outfits bilder (Jag vet att jag är dålig på det) och annat. Kan sitta och kolla igenom hela bloggar pga att dom har så underbar stil. Så tips här: Ssarabergmans.blogg.se, ewatson.devote.se, nyheter24.se/modette/chloeschuterman och imnext.se/victoriatornegren. Sådär några bloggar också. 
 
 
Ja det var allt för mig, hoppas ni finner er något spännande. Kramar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du dig av videofy.me ?

Svar: Ja det gör jag! :)
Amanda

2013-10-18 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide