TILLSAMMANS KAN VI BESEGRA CANCER

 
Jag har själv svårt att förstå mig på saker jag själv inte har varit med om. Jag har svårt att leva mig in i den värld dom lever i och den smärta dom har. Jag tycker det är svårt. Ikväll så var cancergalan/cancerfonden på tvn, något som jag satt klistrad framför med mobilen i handen. Med tårar i ögonen och klumpen i halsen så satt jag där och lyssnade på när personer berättade om sin cancer, deras nära och käras cancer och om personer som gått bort i cancer. Det är så svårt att förstå att vi lever i en värld där vi fortfarande inte vunnit över cancern, där personer dör av en sjukdom. Det är så sjukt och fel. Det är orättvist. Vem som helst kan få det och man kan inte göra något åt det, mer än att hoppas. Men tillsammans kan vi besegra cancer, tillsammans. Jag tycker alla som läser detta inlägg ska ringa 099 90 920, då sänker ni pengar till Cancerfonden. Du hjälper till att göra förändring, du hjälper till att rädda ett liv. Du gör skillnad. Även fast du inte tror att ett samtal gör något så gör de det, det kan förändra en människas liv. Ring. Du blir inte fattig på ett samtal, du dör inte av att ringa. Det som händer är att du gör skillnad. Så myckt kärlek till er från mig, kyssar.
 
RING 099 90 920 - PENGARNA GÅR TILL CANCERFONDEN 

Kommentarer
Postat av: Amanda

bra skrivet!!

Svar: Åh tack så jätte mycket !!
Amanda

2013-10-28 @ 23:22:58
URL: http://ebbaamandajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide