Svar på era frågor, kyssar!!

Testade än en gång att improvisera fram någon form av halloweensminkning. Jag tycker det är så himla kul, tråkigt nog att man har så lite grejer, tänk var mycket man skulle kunna göra om man hade en massa. Bilden till vänster är inte en så himla bra bild, men det ser väldigt verkligt ut i verkligheten. Tyckte iallafall familjen. Dino reagerade också lite på det. Iallafall så tänkte jag svara på lite frågor nu. 
 
Dagliga sminkrutin och vilket smink? 
Svar: Jag använder mig att superstay 24h foundation, solpuder, eyeliner från h&m och the rocket volum express mascara. Kan göra en snabb sminkvideo så ni får se hur jag sminkar mig. 

Hur gammal?
Svar: Jag är 17 år gammal
 
Vilken kamera fotar du med och i vilket program redigerar du i?:) jättefina bilder och blogg btw! 7 stycken tips? 
Svar: Jag fotograferar med en Canon eos 500D och redigerar i picmonkey som jag betalar för, så jag kan använda allt. Förstår inte vad du menar med tips, haha du får förklara det. Pussar.

Favotitmärken i smink och kläd-kategori? 
Svar: Har inget favorit märke faktiskt, jag köper det jag tycker är snyggt eller smink jag finner bra. Ibland testar jag något nytt och ibland kör jag på det jag alltid haft. Men de sminkprodukter jag använder nu är jätte bra, enligt mig. 

Hur mkt handlar du ungefär för på en shoppingdag? 
Svar: Förmycket, oftast tar pengarna slut. Så minst inget alls eller 500 kr. 

Beskriv din stil?
Svar: Jag skulle säga att den är väldigt vågad ibland, lite punk i den, lite rockig men samtidigt enkel och sportig haha. Hoppas det är en bra beskrivning. 
 
Åh har du fått snö? :) Mysigt!! 
Svar: Haha vi fick lite snö förra veckan men det försvann. Så det var mysigt men kallt ett tag. Kramar!
 
Åhhh snö! Var bor du? Hoppas det kommer hit nu :)
Svar: Haha jag bor i Östersund och vi fick snö för en vecka sedan men den har nu tyvärr försvunnit. Men kommer troligen komma tillbaka snart haha. Puss och Kram!
 
Vart har du köpt din jacka?!? 
Svar: Den är köpt på bikbok!
 
Vilken app redigerar du dina bilder i? :)
Svar: Jag redigerar mina bilder i Whitagram och VSCOcam, haha nu får ni alla som undrar detta svar. Pussar! :)
 
Känner du Matilda Melin i idol????
Svar: Haha åh det känns nästan fult att svara på denna, men ja.. Haha. Vi går i samma la klass och hon är min underbara melon. 
 
Och ett otroligt stort tack till era söta kommentarer, blir verkligen jätte glad. Tack, ååh vill bara krama om er. Haha men tack så jätte mycket, ni gör mig så glad. Pussar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken app eller vart redigerar du dina bilder du lägger ut på instagram då?

Svar: Det skrev ju jag i inlägg, det är apparna jag använder för att fåtill mina instagrambilder
Amanda

2013-10-29 @ 17:45:06
Postat av: Cindy

Åhh! Kan du inte visa hur du gör sån sminkning? (:

2013-10-29 @ 18:47:12
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se
Postat av: sara

hur ser din spotify lista ut?

2013-10-30 @ 11:01:10
Postat av: Viktoria

Ja gör en sminkvideo med dina dagliga rutiner! :)

2013-10-30 @ 14:43:26
URL: http://viktorianystrom.blogg.se
Postat av: Anonym

haha vad är "la"? du använder det ganska ofta och jag har aldrig hört eller sett någon annan använda det? :)

2013-10-31 @ 17:24:54
Postat av: Anonym

Kan du inte tipsa om lite bra serier och filmer? Två av mina favorit serier är The fosters (drama) och Baby Daddy (komedi) riktigt bra serier-stort tips från mig! Älskar din blogg och din syn på mode! Kram

2013-10-31 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide