Simning

Vilka konstiga ögon jag fick, men men haha.
Dagens träning: Siminig 
Simmade från klockan 15.45 efter många om och men till klockan 16.00. Blev bara 20 längder pga träningsvärk i benen sen igår. Blev sedan bubbelpoolen men pappa och därefter mat. Åkte sedan och köpte en jacka som jag hittade på stan. Super nöjd, halva priset också. Träffade sedan upp Samuel på stan, vi tog bussen till han och pratade ikapp sen sist. Var jätte kul att träffas igen efter en sån långtid. När dom skulle äta började jag gå mot bussen. Eftersom det nu är så himla mörkt ute så tänker jag (Typiskt mig) att jag ska bli våldtagen i varje hörn så jag ringde Hans, avbröt hans träning haha. Så har pratat med honom tills nu så ska nu sitta vid datan och bara sitta, är så otroligt trött i kroppen haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt bra blogg!

2013-10-24 @ 14:38:35
URL: http://sofiebacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide