I don't know how to let anyone else in

Nu ska denna tjej slänga sig i duschen.
Varje morgon är rena plågan just nu. Ställer klockan på 06.00 och snoozear fram till 06.30, känner verkligen hur gärna jag vill spela sjuk och hoppa skolan. Men som alltid så överlever jag morgonen och hamnar på skolan iallafall. Dagarna är roliga och fylld med skratt även fast jag och Sandra sitter med våra mobiler och önskar oss bort därifrån. Men om man verkligen tänker efter så har vi det toppen som verkligen går i skolan och umgås med alla vännerna varje dag. Det som gör denna dag så himla underbar och speciell är att idag hade vi orientering, vilket jag älskar. Så själv sprang jag runt med en karta i handen och letade fram alla kontroller. Först fram och först klar, var något som verkligen fick mig att känna lycka. Efter beröm av läraren och ett A på det så sprang jag sedan ner till skolan och sedan vidare ner till bussen (När jag ändå hade på mig träningskläderna). Kom nyligen hem och är verkligen hur glad som helst nu när Olle ringde och berättade att dom fortfarande var i skogen, så klassen är kvar i skogen och vi prolympiabarn (jag och Max) är redan hemma. Haha ååh så himla roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide