Fanny Lyckman For Estradeur

Hej mina gullegrisar, ni har väl också sett att Fanny Lyckman har släppt sin collection. Fin fina grejer där, älskar färgerna. Tråkig som jag är så älskar jag ju svart och vitt. Men som ni säkert vet ni som följt bloggen ett tag så köper jag ju skor oftare än jag köper andra plagg (Ungefär). Och nu har jag ju gått och blivit intresserad, inte helt kär än för jag behöver lite hjälp. Är det någon som har köpt dessa vita sneakers från Fanny Lyckmans collection? Jag tycker man inte ser skorna så bra på nelly.com, visst dom är tydliga men det fanns ingen film eller något.. Är det någon som har köpt skorna och lagt upp dom på sin instagram, blogg, twitter eller något ställe? Kan ni isåfall länka den till mig, jag vill hemskt gärna se!! Om ni tycker det är enklare kan ni tagga mig i bilden, i en kommentar på instagram: @amandablomqvis 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide