6 veckor

Skoldagen idag var helt okej. På idrotten har vi börjat med en uppgift där vi i 6 veckor ska försöka förbättra något osv. Egen träning blir det för det mesta då. Jag har iallafall valt både styrka och kondition, vilket ledde till att jag fick göra både fystestet idag och piptestet. Det var riktigt jobbigt faktiskt, men motivationen är just nu på topp ska jag säga er så jag tycker det var svin kul. Har iallafall tänkt vara så seriös och nördig i detta projekt att mamma ska köpa orienteringskartor till mig så jag ska ut och springa och orientera samtidigt, varför? Jo för jag finner det extremt jävla tråkigt att tom springa. Behöver liksom något att göra samtidigt och orientering är det perfekta, då letar man efter något samtidigt. Sedan ska jag även börja simma, något annat som jag tycker är svin kul. Kanske lite seg på det men jag tycker om det. Så på fredag om jag blir bättre i halsen och tiden finns så ska jag åka och simma då. Sedan är det gymmet här hemma och tråkig tomspringning som gäller när inte jag hinner det andra. Ett riktigt träningsinlägg blev detta, ska uppdatera er en massa om hur det går nu också. Hehe, tönt jag

Kommentarer
Postat av: Lina

Å vad fina bilder! (:

2013-10-24 @ 15:54:24
URL: http://linaspyssel.blogg.se
Postat av: victoria

fint fint!

2013-10-24 @ 21:38:29
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se
Postat av: Amanda Persson

super fint!!

2013-10-25 @ 16:29:49
URL: http://aeperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide