Sjuklingen här

Kvällen har bestått av städning. Ja, mitt rum kan man nu leva i igen. Det är dammsugat, skurat, torkat, dammtorkat osv. Så nu ligger inte kläder över hela golvet. Samtidigt som städningen var igång så höll mina otroligt underbara serier mig sällskap, tack New girl och Criminal Minds. Nu sitter jag i sängen och fortsätter kvällen med serietittandet. Tänkte tipsa om några serier som jag följt/följer, eftersom jag fick en kommentar förut det. 
 
Pretty little liars - Helt otroligt bra, gud vad jag älskar den serien. Så himla värd att se, den är spännande och läskig samtidigt som det är rolig och små gullig. 
 
New girl - Väldigt mysig, rolig och glad serie, man blir så himla glad av att titta på den. Även en del kärlek i den. 
 
Vampire diaries - Åh älskar verkligen denna serie. Haha känns som jag säger så om alla nu men det gör jag. Denna serie har jag grinat till, skrattat till, blivit kär till och wow. Älskar den!! 
 
American horror story - Lite halvläskig, lite tråkig handlig tyvärr men väldigt spännande. Har bara sett en och en halv säsong.
 
Ghost whisper - Den första serien jag började följa. Började typ imbilla mig att jag levde i serien, minns att jag grinade otroligt länge när mannen i serien råkar ut för en sak. (Kom på att jag inte kan säga vad, ni kanske ska se den?). Men det är otroligt värd att se. 
 
Gossip girl - Jag tycker om den serien, men det var inget jag fastnade för lika mycket som dom andra. Hade ont i magen mest hela tiden när jag såg den för alla var så falska och elaka mot varandra, haha jag är kanske töntig men jag tycker inte om när folk är så mot varandra. Men älskar kläderna och allt annat i serien hehe. 
 

Kommentarer
Postat av: alina

Hej! Var har du gjort din header? :)

Svar: Picmonkey :)
Amanda

2013-11-30 @ 14:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide