Precis som jag

Ännu en måndag har dagit förbi. 
Sovmorgon och en kortskoldag. Perfekt sådär på en måndag. Slutade tidigt så satte mig tillsammans med Sandra i fiket/cafét som med andra ord kallas lyan på våran skola. Köpte oss något att dricka och satt där. Pratade om helgen och veckan. Slutade med att vi fick sällskap av fina vänner innan vi tog oss en promenad mot Sandras bil, sedan skjutsade hon upp mig till Pc. Följde sedan med Johannes hem, vi lagade mat och massa annat. Blev nyligen en hemfärd därifrån och nu ska jag beställa kläder(!!), lycka. 

Kommentarer
Postat av: Stina

Vart har du köpt dina Nike free run? :) jätte fin blogg btw!

2013-11-19 @ 13:44:29
Postat av: Sofia

vart redigerar du dina mobilbilder? :3

2013-11-19 @ 22:24:18
Postat av: Alina

Samma fråga här.. Vart redigerar du dina mobilbilder? ^^

Svar: Finns längre ner svar på det! :)
Amanda

2013-11-24 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide