Nämen hejsan kära ni

Hahaha!! "Du lägger bara ut fula bilder på mig". Haha jajamen Johannes <333
Ännu en veckan har gått, en vecka närmare julafton. En vecka med Johannes har det varit, la märket till att vi har varit med varandra hela veckan haha. En ursäkt till varför bloggen varit död. Igår klev vi upp tidigt för att åka till hotell Z och jobba lite, eller Johannes skulle jobba och jag hjälpa till. Sedan vid tolv gick jag till akademibokhandeln och jobbade några timmar tillsammans med super mysiga arbetskollegor, vad vuxet det där lät haha. Sedan gick jag upp till några grabbar och tjejer innan vi ett gäng drog till Jamtli. Var där en stund, jag hade det riktigt kul faktiskt. Sedan åkte jag hem, gjorde mig iordning för en middag med käraste Bacci och Ca. Riktigt kul hade jag faktiskt, trotts att jag var där en så kort stund. När jag och Johannes kom hem gick vi en promenad i östersunds mörker, mysigt men kallt. Idag har vi haft en lökig söndag, tog oss iväg på laserhallen och lekte lite. Jag vann över Johannes, ett tecken på att jag är bäst. Nu har Johannes åkte hem, har varit en rolig vecka. Snart kommer Sandra och hämtar mig, ska fotografera på någon ridgrej så det ska bli skojigt. 

Kommentarer
Postat av: sändroww

hahahaha ''ridgrej'', söten!!! <3

Svar: Hahaha pösssss
Amanda

2013-11-24 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide