LAST DAY OF NOVEMBER

Så fredagen spenderade jag hemma tills Johannes slutade, åkte in till stan och handlade med honom och sedan sprang vi till bussen. Sedan spenderades kvällen hemma hos honom. Spelade tvspel med Anton, blev gomiddag med hela familjen Lindroth och sedan idol och annat skoj. Imorse var jag svintrött, fick skjuts till jobbet och var till en början inte alls taggad. Men dagen gick riktigt bra, hade kul. Var mycket kunder så fanns alltid något att göra. Har även fått ännu en till arbetskamrat haha och hon var jättemysig. Nu ska jag skriva på min historia, så jag slipper hålla på med den senare i veckan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide