Söndagen den 19 maj

 
Sådär, Söndag. Blev bjuden på en picknickdejt tillsammans med kalsongmannen Albert och vid 4 rörde vi oss hemåt igen. Kom hem och sedan vid 8 tiden åkte jag till Ellenor där en hel del folk var. Vi pratade och gick ner till sjön. Sedan kom Love och hämtade mig, körde mig till stan där jag gick för att möta Samuel. Vi gick runt på stan den söndaskvällen som var så otroligt varm. Jag i bara shorts. Sedan gick vi hem till han somnade inte förrän 05:30 så det blev få timmars sömn. Idag har det varit en dag som har varit lite upp o ner. En karusell helt enkelt. Efter skolan gick jag och spenderade några timmar med Samuel innan han åkte och nu sitter jag hemma. Ska snart börja plugga, har btw fått mitt paket, wehooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide