Be happy. Be bright. Be you.

Idag har jag bara varit med mina närmsta vänner. Gick hem till Samuel igår och hängde, gick ut och träffa Thyra ett tag och sedan kom Samuel och vi gick och handla. Vi såg på film och dampa på som vanligt. Idag skulle jag till skolan och som den grymma vän jag är så gjorde jag frukost på ballen. Sedan gick vi in mot stan, jag till skolan och det var en meningslös dag. Olle och jag gick under en lektion ner till badhusparken och sola. Träffade lite folk där och sedan tillbaka till skolan. Efter skolan träffade jag Malin, vi köpte chips och dricka och la oss i badhusparken och sola. Sedan kom Thyra och hämtade mig och vi drog hem till Jesper där ett gäng befann sig och grilla. Riktigt mysigt, vid halv 8 åkte jag hem och då kom Olle hit en stund. Vi chillade sönder och gjorde ingenting och han drog för ett tag sedan, nu gör jag inte ett piss. Ska lägga mig och sova snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du och Samuel är inte tillsammans?

Svar: Du kan se på min facebook hela tiden vad jag är. Eftersom du kommenterar det ofta du, så där står det singel faktiskt!
Amanda

2013-05-31 @ 00:08:27
Postat av: Karin Lygnersjö

Vilka underbara bilder, hoppas du får en jättebra helg! :)
Kram

Svar: Åh tack vad glad jag blir, desamma fina du! :)
Amanda

2013-05-31 @ 05:55:12
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: rebecca andreasson

Fina bilder, vem är olle?

Svar: Svarade på det i ett inlägg nu! kram :)
Amanda

2013-05-31 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide