We're happy free confused and lonely at the same time

Kollade igenom lite yranbilder på förraårets grupp, åh saknar sommaren.. Saknar att vara brun. Och som vanligt när man kollar tillbaka på hur man såg ut, fyfan vad ful man är!!! haha emo.
Hej har haft en kort dag, var på konsert vid 10 tiden, tog en dejt med Max och Olle på donken, hade media prov och fick därefter sluta. Väldigt enkel dag alltså. Gick runt på stan med lite folk och sedan blev det bara jag och Olle kvar. Efter att ha gått igenom stan minst 3 gånger och gått in i varje butik så satte vi oss på Subway och skrattade på som vanligt. Köpte även en dunjacka (Vårjacka) idag och tjänade 1.500kr som jag lägger undan för peace så jag är nöjd med dagen. Nu vill jag träna men måste vänta, halsen måste bli bättre. Sååå imorgon får vi hoppas på hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa jackan? Kram!

Svar: Kan jag göra, kram!
Amanda

2013-03-27 @ 18:06:36
Postat av: Linnea

Haha amanda, du suddar över ditt ansikte men inte mitt :((( / linnea hahah

Svar: Haha jaa för du är snygg och inte jag!! Pusss
Amanda

2013-03-27 @ 19:21:22
URL: http://linneawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide