Jag säger lycka till, vi ses snart igen

Igårkväll var det earth hour, jag var just då ute och körde för att hämta Matilda. Så det kom som en chock när det plötsligt blev helt mörkt. Hämtade upp Matilda och sedan körde vi till Ica för att handla, mums. Sedan åkte vi hem till Ellenor där massa folk var och såg på skräckfilm. Jag låg och sov under hela kan man ju säga, betyder att jag är sjuk. Vid tolv väntade jag besök så då fick jag skjuts hem av Anna. Resten av kvällen laddade jag och Samuel ner scary movie 1 haha, dock hann vi inte se klart den pga att båda höll på att somna. Idag har jag varit i badhusparken hela dagen och solar. Somnade till nån gång. Kom nyligen hem och funderar på att sova en stund, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller du och Samuel på?

2013-03-24 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide