Weehoo!!

Hejsan käraste ni, vad glad jag är att ni faktiskt hänger kvar trotts den dåliga och tråkiga uppdateringen. Redan ikväll kommer allt gå tillbaka till vanliga bilder och en liten text, mamma har nämligen hittat min kameraladdare som jag trodde jag lämnat i Bråvalla. Spenderade natten med Malin. Det är faktiskt helt sjukt hur nära och tajta vi har kommit varandra på bara två år. Jag får ibland frågan om jag och Malin är barndomsvänner och det är ju lite kul. Vi kan verkligen gör allt mellan himmel och jord tillsammans. Min älskade lilla Malin.
 
Tänkte bland annat berätta att vi ska försöka komma igång med ett litet projekt här på bloggen haha, får se hur seriöst det blir men vi ska börja med det redan när malin slutat jobba. Så häng kvar, håll ut. Redan ikväll kommer bloggen bli bättre osv. Älskar er, pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul! Har saknat dig!

Svar: Awwwww
Amanda

2013-07-19 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide