Wow

Hejsan kära ni, har haft en riktigt rolig helg tillsammans med mina närmsta.
I fredas var jag på skräckfilms bio tillsammans med 3 härliga personer. Till min besvikelse så var filmen inte alls så läskig. Efter det drog vi till Felicia och vidare ut. I lördas vaknade vi upp till hambugare, jag han knappt hem innan vi drog ut ännu en kväll på massa roligheter. Idag vaknade vi väldigt tidigt, blev lite filmmys haha innan skjutsen hem kom. Blev en skräckfilm hemma hos min bästavän Olle innan jag for på en middag. Nu är jag hemma hos Olle igen (Barnvakt till han haha). Så nu ska vi baka kladdkaka. Kramar!

Kommentarer
Postat av: irriterad

Vad i helvete menar du med barnvakt? jag vet att den där olle är en självständig kille som inte behöver någon barnvakt, så jag tycker du ska sluta behandla olle som ett barn.


Svar: Haha Olle din nöt
Amanda

2013-07-21 @ 23:32:09
Postat av: Albert

More photos, please! :(

Svar: Okej, det ska bli more more more <3
Amanda

2013-07-22 @ 00:36:42
Postat av: Anonym

Vilka är "vi"?

Svar: Det är vi!
Amanda

2013-07-22 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide